HEADER

Datum: 2008-05-28 Klockan: 19:24:09
Nu har jag lagt in min nya header, ändrat lite färger, ny klocka. Ändrat på vissa positioner på vissa grejer. Lite granna kvar. Som en extrabild och kanske lite annat smått och gott. Men visst är den fin? Är urnöjd. Nu kanske ni förstår varför det tagit tid. Ihopklistringen är inte så jättesvår men alla foton.. visst, man behöver ju inte ta så många som jag men hallå, jag vill ju bli nöjd!
SÄG VAD NI TYCKER OM DEN! :D

Nu, i ett nytt inlägg, kommer en dagens tanke.
Trevlig kväll, hihi

Kommentarer
Katta sa:

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 / 19:30:47 / http://fakkors.blogg.se
emelie sa:

jätte fin header, cool (: har du gjort den själv ?
spana gärna in min blogg också om du har tid och lust (:

2008-05-28 / 19:53:27 / http://ewelie.blogg.se
Stina sa:

Emelie: Gjort den helt själv. Bara min kamera och photoshop som hjälp :)

Katta: allt är finfint med mig, speciellt nu när jag är klar med bilden :)

2008-05-28 / 20:05:27 / http://skogens.blogg.se
Flisan sa:

Jättefin header! Vill också bli bra på fotoshop och ha en bra kamera. Satsar nu allt för att övertala mamma och pappa att köpa en BRA kamera!! =D

2008-05-31 / 08:59:38

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback