JAG ÄR LYCKLIG

Datum: 2008-05-14 Klockan: 15:02:01
MIN FJÄRRUTLÖSARE HAR KOMMIT WOOOOHOOOO!!! OCH DEN FUNKAR!!!
jag är otroligt lycklig!
Har plåtat runt nu, hoppat och haft mig, det kommer upp bilder sen men  nu har jag ett BERG med läxor att göra, buhu!
Men sen kommer det!

Vad tycker ni jag ska ha som Dagens Åsikt, det är ju trots allt ni som ska läsa det...

Jag vill även säga grattis till fjortisdagen till Lousie! Grattis tjejen!! JamåhonlevaJAmåhonlevaJAmåhonlevautihundradeår...

Ni får ha en jättetrevlig dag och dela gärna med er av dagens erfarenheter! KRAM

ps. jag är hyperglad och jättelycklig ds.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback