Konsert avklarad

Datum: 2008-05-12 Klockan: 21:06:11
Goderkväll läsare, även om ni är få så är ni ju betydelsefulla!
Konserten gick bra och allt var frid och fröjd, efter så åkte jag och mapa till Ikea för att kolla lite och äta middag, åt köttbullar, MUMS säger jag bara!
Kom inte in på bloggen föörrut och nu ska jag gå, hehe. Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll och glöm inte bort Amigotävlingen längre ner! Tror jag har kommit fram till en vinnare men tävligen avslutas den 14/5 som även är min vän Louise's födelsedag!
Lägger in en fågel som jag ritade i paint, hade tråkigt men gillar denns uttryck i fejset ;) God natt ♥

image112

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback