Landet nu

Datum: 2008-05-23 Klockan: 17:14:41
Hejsan! Kom ganska nyligen hem från en filminspelning, inget stort, ska ha det till SOn. Ett repotage från en cirkus. Alva och Amigo är cirkushundar, sötnosarna! Allt gick bra, vi satte de på tredje gången! Tog även bilder men jag måste packa ihop min dator nu för den ska med ut till landet så jag kan blogga nån gång där och ladda in bilder och redigera bilder (a) Men jag får se om jag laddar upp bilderna här när jag är på landet för där är internet segt så de skulle nog ta år att ladda upp bilder. Men jag ska visa dem iallafall.

Ni får ha en superhelg och jag hoppas att Johanna får sin Luqaz på ridningen imorn. Haha, hennes favvohäst serni! ♥

Och juste, idag kom jag på en jättebra Dagens Tanke men nu har jag glömt den. Typiskt!

Kommentarer
Johanna sa:

Haha det vart inte Luqaz utan Moritz ;) han va mkt roligare och ursnäll :D hahahaha

2008-05-24 / 16:18:16 / http://eljs.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback