Shoppat

Datum: 2008-05-18 Klockan: 15:08:10
Här kommer det bilder med tillhörande text på vad shoppade igår :) enjoy

den blåa tröjan, gina tricot, 149:-, ett rikigt fynd!
söta diadem från gina tricot, 49:- för båda, älskar dem redan!
Pennor från NetonNet. de färgglada är stiftpennor, 0.7, 15:-
kalligrafipennor, även dessa från NetonNet, str. Bx, B, M, F. 39:-

Köpte även en burk vaseline från kicks för 20 spänn. Mitt förra "härsknade", de vill säga att det började lukta en blandning mella rutten fisk och tåbira.

Ha en fortsatt trevlig dag för snart ska jag åka! ♥

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback