SO

Datum: 2008-05-29 Klockan: 19:40:34
Bloggen är fortfarande konstig så det blir inga bilder. Och strömmen gick förrut så min telefon och lampa ville inte funka och av nån konstig anledning så ville inte nätet funka heller. Skumt. Har ändrat lite mer i designen. Det kanske ni ser, vad vet jag. Bytt stilmall och tycker att denna är finare.
Men nu måste jag göra en SO-uppgift och El Salvador och sen ska jag ta och ta hand om mig själv. En skön dusch, nagellack, blev inget förrut när jag hade tänkt för jag råkade förstöra det hela tiden.. och då orkade jag inge mer.. hehe. Och så ska jag ta och raka mina ben så att de blir riktigt fina ;) Läste nånstans att om man peelar/skrubbar benen innan så blir det bättre resultat, det ska jag testa. berättar hur det blir.

Hoppas ni haft en bra dag i detta otroligt varma väder. Tänk att det kan vara så varmt och bara två veckor kvar till sommarlovet! För två veckor sen var det ju inte alls lika varmt om man säger så. Hoppas detta håller i sig!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback