Valborg

Datum: 2008-05-01 Klockan: 09:58:21
God Morgon! Nu är jag redan vaken, och rätt pigg, men de blev inte speciellt sent igår eftersom jag fortfarande var (är?) lite sjuk. Men jag mådde faktiskt förvånadesvärt bra igår när jag var ute, berodde nog på att jag kom ut i luften lite, fast ajg kände ju att jag var sjuk å lite så. Men jag hade tagit en alvedon innan så de kanske berodde på den.. Eller kanske på mitt trevliga sällskap?
Aja, får se hur jag mår idag, är lite ur känner jag men jag kan inte avgöra hur jag mår när jag bara har gått upp ur sägen, måste gå runt lite och äta å så innan, om jag inte är riktigt sjuk.
Aja, jag måste gå å äta nu! Annars ställer mamma undan allting, då måste man ju ta fram det igen, haha.
Hur hade ni det igår? Vad gjorde ni? lägger upp en eldig bild senare. kram

Kommentarer
elin sa:

jag hade en helt okej valborg, träffade lite kompisar och grillade och hade det mys :)
hoppas du får en bra dag :)

2008-05-01 / 11:00:16 / http://graants.blogg.se
alexandra sa:

Godmorgon! jag grillade med vänner osc :D supermysigt!

2008-05-01 / 11:57:53 / http://norrlandsflickaan.blogg.se
Anonym sa:

modelbilderna ?

2008-05-01 / 14:22:35
Stina sa:

de kommer! Har bar ainte hunnit nu när jag varit sjuk. och så vill jag fråga johanna först vilken/vilka hon vill att jag lägger upp.

2008-05-01 / 15:58:53 / http://skogens.blogg.se
Viktoria sa:

Hej Stina

2008-05-01 / 19:40:41 / http://Andrenens.blogg.se
Flisan sa:

Jaa, vi var bara hemma. Trååk jag vet, men det var nästan bara min lillesyrra som ville titta på brasa. Men den fick jag reda på att Johanna skulle till samma ställe som jag och då ville jag också titta. Tyvärr så var det redan bestämt att vi inte skulle åka och titta på någon majbrasa...

2008-05-02 / 09:33:09

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback