Vällingby today

Datum: 2008-05-02 Klockan: 16:36:24
Tjenamors! Vad har ni gjort idag??
Jag har haft det kul idag, varit i vällingby med mamma, Joh, Bitte och Sandra. Jag hittade faktiskt lite fina kläder. Bilder kommer lägre ner. Och juste! Vad tycker ni om att min blogg har blivit lite mer Fotoinriktad? Jag tycker det är trevigt, hihi.

Joh hittade oxå en fin klänning idag, vi hade tänkt ha de på skolavslutningen iår. Den 13 Juni, lite för sent tycker jag, de blir bara senare och senare hela tiden. Och jag vill ha Sooommar!! Det är alldeles mulet idag. blöhö!
 
Och idag kommer svante hem! Tjililili! Hela famljen, det var ett tag sen faktiskt.
Idag är jag helt frisk tror jag, har inte känt mig matt eller nåt. Jippie!

Nu ska jag nog göra nåt annat, plugga kanske? har lite hemma eftersom jag har varit sjuk.
Ni får ha det bra, och Kedjebilden kommer inte upp än, om de inte går att ladda upp bilder i Photoshopformat, de går att spara i de men inte i JPEG. Aja, de märker vi.

image92klänningen och ni ser kanske armbanden på vänster arm? de är oxå nya :)
image93lite suddig, och de blir inte lika bra kvalite när man laddar upp den, men jag gillar den ändå :)

jag idag innan jag åkte, har en del bilder från då. hihi

Kommentarer
Mysan sa:

jättefin klänning! :) vart hittade du den?

2008-05-02 / 19:20:18 / http://mysblogg.se
Stina sa:

På gina, 149kr!

2008-05-02 / 23:01:51 / http://skogens.blogg.se
Flisan sa:

Jaa, den var jättefin! :D
Jag vill också hitta något fint till skolavslutningen, men det är så mycket som inte passar på mig. Och det finns ju inte så jättemycket fina kläder på barnavdelningarna tycker jag... Men, men. Är man liten så är man! x)

2008-05-03 / 18:03:32

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback