Klump!

Datum: 2008-11-08 Klockan: 22:55:52

Love.

Svensson Svensson och Filip och Fredrik. Humor på högsta grad. Speciellt F&F. Mitt nya favvoprogram typ, och top model. Är en topmodelälskare men humor, humor är bäst!
Jag älskar spontanhumor, att allt bara kommer så naturligt.
Jag orkar inte gå in på nåt låång inlägg om spontanhumor för min hjärna börjar lixom slooowa.. Ska upp imorn vid åtta-nio för att börja på min nogrej. Tre sidor om fossila och biobränslen. Skoj.. ehe..

Men sen ska jag till la vällingby med mamma för att shoppa lite. Och hitta nåt najs till pappsen. Har jag sagt att jag nog hittat en väska. Jo det har jag! (var tvungen att gå och kolla det i förra inlägget, guldfiskminne).
Och sen hem igen för att fortsätta med non. och nåt tal i matten. Men det blir nog bra!

En sak har jag att ta upp. Min otroligt älskade mobil är inte riktigt lika älskad längre för den är dum! Den stänger av sig stup i kvarten. Och det ordagrant. Och den får perioder där den stänger av sig, man startar den, den dör, man startar, den dör. Och det är väääldigt blä!
Nån tekniknisse där ute som kan förklara vad problemet är?? Skulle vara tacksam då! (a)

Jag har börjat blogga på ett nytt sett. Som ni säkert märkt! Och jag gillar det. Känns mycket lugnare (?), eller harmoniskare.. aja, jag vet inte hur jag ska beskriva det men det känns iallafall bra!

Ska nog gå nu. Ska försöka hypnotisera mig själv till att somna. Kan man hypnotisera sig själv?.. jag kommer börja tänka på det! ååh...

Kommentarer
louise sa:

Haha sötaste bilden ju! xD

Jo de skulle man, tyvärr!

Kramis! <3

2008-11-08 / 23:05:34 / http://labann.blogg.se/
sandra sa:

fick du nått nytt sim-kort när du köpte telefonen ? för jag hade ett liknande problem, med att telefonen dummade sig, men då hade jag mitt gamla simkort och sen när jag bytte det mot det nya jag hade fått så blev allt bra. :D

2008-11-09 / 10:02:22
Johanna sa:

thaha, vilken vacker bild på oss:P ja typ klämmer sönder min korv? :P hahaha älskar dig kusselini

2008-11-09 / 11:13:55 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback