Shoppeloppe!

Datum: 2008-11-09 Klockan: 16:56:43
Hej!
Har shoppat idag. Hittat några julklappar, till andra allså. Jag tycker det är bra att vara ute i någorlunda god tid när man letar julklappar. Är inte så förtjust i julstress eller stress överhuvetaget. Det ska vara lugna puckar vettni!
Så idag har jag allså shoppat, och lite till mig själv oxå. Man måste ju passa på när man hittar nåt. Linne, myssockor, strumpor, strumpbyxor och en tada.. VÄSKA!
Den är mer Stinig än den förra om vi säger så. Och jag gillar grejer som är stiniga. Fast det är nog förstprkugt.. haha, stavning? Förstårligt ska det stå, lite svårt att urskilja tycker jag faktiskt.

Nu vet jag vad som är the problem med mobilen oxå! Kära syster min sa att jag behöver ett 3G-simkort och det har jag inte så jag ska be tele2 skicka mig ett uppgraderat kort till mig. Men borde väl kunna ha kvar mitt nummer, right?

Nu tar vi lite egopics oxå! Ibland går det trögt med no om vi säger så och har man kameran i närheten.. då kan man ju alltid knäppa ett kort eller så. Extra roligt om man gillar att göra grimaser! Och det gör jag ^^, och här är ju oxå ett par av mina glasögon. Favoriterna, wei.





Och jag vill ju gärna visa vad jag köpte. Men jag vill ha ljus, ljus kom till mig! Allså inte dödens ljus.. för är det inte så att man typ åker i en ljus tunnel när man ska dö?

Kommentarer
louise sa:

Haha, vackraste bilderna på dig! xD NO:n klar??

Kram! =)

2008-11-09 / 17:08:57 / http://labann.blogg.se/
louise sa:

okej, TRÅÅÅKIGT!! Hatar NO!

hehe, nu ska jag lugna ner mig och plugga tills jag somnar! xD

<33

2008-11-09 / 17:21:24 / http://labann.blogg.se/
Hilda sa:

skönt att redan ha handlat julklappar! Det måste jag med göra snart. :D

2008-11-09 / 19:42:25 / http://hiildas.webblogg.se/
Hilda sa:

skönt att redan ha handlat julklappar! Det måste jag med göra snart. :D

2008-11-09 / 19:42:26 / http://hiildas.webblogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback