G som i gud och ghost

Datum: 2008-11-06 Klockan: 19:50:08


hatar bildkvalitén som blir när jag laddar upp bilden! auurg!

Aja, inte mycket blogg idag. Men jag har inte haft nån lust. Dels för att jag inte haft så mycket att skriva och dels för att jag inte mått så bra. Men iallafall. Skoldagen har varit flummig. Speciellt svenskalektionen! Herregud.. haha!
Har haft utvecklingssamtal oxå, gick bra enligt mig. Fick svar på lite frågor och annat.

Jag och min coola polare Vichnu har kommit fram till lite gudagrejer i hinduismen, jobbar om det nämligen på son.

Brahman - världsguden är i hemlighet Björn Borg
Han är cool, fast jag tänker alltid namnet som braham och då påminns jag av graham (typ nån fullkorn)

Nästa gud och den som är den som håller världen igång är Vichnu, det är allså min vän Viktoria. Det är coolt!

Och sen, to the best! haha, nej men jag ska ju oxå vara en gud, mohaha! Den mest spännande dessutom.. jag är ingen mindre än Shiva! Han dansar så jorden går under, woha! Vilken makt allså! Och så är det ju tillpåköpet skoj att dansa!

Och jag som inte hade tänkt skriva så mycket, ja, jag kan ju helt enkelt inte sluta.. hehe.
Men nu ska jag typ dammsuga och plugga lite.. kanske ska skriva lite om Shiva.. haha.

Kaaanskekanske uppar igen!

Kramar från den mångaarmade och mäktige Shiva!

 Dagens ord: hanniballe

Kommentarer
Johanna sa:

HAHAHA bästa ordet jue!!

2008-11-06 / 19:52:47 / http://eljs.blogg.se/
MATILDA sa:

du har jämt sån jävla tuff header!! :P

2008-11-06 / 20:46:11 / http://matildahammar.blogg.se/
Vera ♥ sa:

Läskig bild xD! Vilken årstid tycker du mest om =)?

2008-11-06 / 22:11:47 / http://bergstrooms.blogg.se/
louise sa:

Läskig bild!! Typ som cola! xD Haha, jag har bästa humorn idag!!!

2008-11-07 / 16:24:50 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback