Innan the folk kommer!

Datum: 2008-10-27 Klockan: 20:22:26
Hello! Har massa fina foton som kommer visas!
Ska försöka blogga imorn innan jag och kusse drar till stan. Det är höstlov och jag har fullt upp. Iallafall tills imorn.. haha. Sen är det slapparstina som kommer! Yeey!
Då ska jag gå igenom bilderna. Najs säger jag bara! Men ska även fixa lite i min garderob. Men det är ganska roligt.. haha. Och ska bli skönt att få gjort. Men ska nog rensa i datorn. Men det är najs!

Idag har min mobil varit helt urflippad! Stänger av sig ideligen, gick inte att ta emot sms.. fick inga leveransrapporter.. nu stänger den bara av sig.. haha.

Snart kommer peoples. Jag och johanna köpte förövrigt lite mer än 2 kg godis.. hehe. Vi ska föööörsöka vara vakna hela natten. Lycka till till mig. Haha. är typ redan trött. hahaha. Nej, jag kan nog hålla mig vaken.. thihi.
Fast Vickan kunde inte komma.. buhu. Men det blir nya chanser! Och elisa är i finland.

Puss!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback