Långpromenad

Datum: 2008-10-09 Klockan: 16:04:02
Hejsanhejsan!
Skoldagen var väl okej, redovisningen är skön att ha gjord!
Ska nu ut med Nicole och hennes dogi Amigo. Han behöver motioneras så det blir mitt jumpapass idag. Nån timme eller så är vi ute, men majsilajsan är med så det kanske blir lite snapshoots sen! ;)
Har inte så mycket läxor nu så ska försöka blogga liite mer än jag har gjort de senaste dagarna..


Copyright Stina Skog, skogens.blogg.se

Gillar mönstret i bilden.. men nu ska jag gå iväg. Hasta la vista baby! HAHA

Kommentarer
Perra sa:

Sv: Mitt blir högre å högre (a)

2008-10-09 / 16:11:58 / http://typperra.blogg.se/
SA RA sa:

fin bild :)

2008-10-09 / 16:53:39 / http://miracle.devote.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback