Måndag

Datum: 2008-10-20 Klockan: 08:41:24
Måndag igen, såå skönt med sovmorgon.. Min längsta sovmorgon är på måndagar, det är bra, så man hinner vänja sig lite.
Sitter nu och äter lite frulle, ska gå om ca. en halvtimme så det är lugnt. Säger jag nu.. det kommer jag säkert inte att göra när den halvtimmen har gått. haha. det brukar bli så.
Kommer hem sent idag så det blir inge blogg innan kl fyra och sen får jag se om jag har nåt att skriva då. haha :P.
Men en bild har jag ju att visa! ;D puss och kram


Lite morgonpost, fast inte min, och inte dagens heller ;)

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback