Pärlor..

Datum: 2008-10-25 Klockan: 12:13:49
Hejsan!
En efterlängtad helg, som höstlov..
Kan sova ut ordentligt. Fast jag har varit vaken i ca två timmar.. men jag har gjort pärlplattor. Gjorde igår med. Har märkt att det är avkopplande för mig.. :)
Så jag kommer nog börja göra många pärlplattor, nu på höstlovet oxå. Ska stryka denna jag och göra den till ett halsband eller nåt. Är inte riktigt bestämt än.. haha.
Mår bättre idag. Men det är fortfarande nåt dystert i magen. Men aja, det försvinner nog får jag hoppas. Kan bero på att jag börjar bli hungrig igen.. mitt blodsocker (och även blodtryck) går upp och ner hela tiden.. Då börjar jag tänka på massa jobbigt och så blir allt Ännu värre.
Tur att jag har mina vänner... <3



En liten svamp, ur mario :)

Kommentarer
Linnéa sa:

Vi står alltid vid din sida <3

2008-10-25 / 19:13:38 / http://alw.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback