Puh

Datum: 2008-10-13 Klockan: 22:26:31
Blev klar med svenskan, okej, för några timmar sen, känns rysligt bra. Fick omformulera mig några gånger. Har suttit och chattat, speciellt med Thunis, mycket skoj.. haha! Men jag ska inte återberätta här inte! mohhaha
Är faktiskt lite trött.. varit en hård dag.. haha, men mycket ansträngande på idrotten, massa hopprepshoppande.. hehe.
Nej, ska väl ta och försöka gå och lägga mig i någorlunda tid idag. Bloggar nog inte imorgon bitti. men you never know!
Bloggkoll har även dummat sig hela dagen, men nu funkar det.
Vill du prenumerara på min blogg? Klicka på plustecknet i menyn! Det gör mig glad! Massa kramar

Kommentarer
louise sa:

Tack!

Hehe e super glad men de e så att min blogg går i vågor, man ser de jättetydligt på statistiken! :P

Kram!! <3

2008-10-14 / 15:42:15 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback