SMS så det ryker om det..

Datum: 2008-10-15 Klockan: 19:00:15
Hej, rolig dag idag. Naturhistoriska med NO-gruppen. Inte världsaroligt direkt. Jag gillar inte neanderdalarna eller vad de nu heter :P
Men iallafall, jag och kusinen var kvar i stan efter och har gått och smsar hela dagen med en annan människa. och flummat runt. Men jag vet inte huuur många sms det har blivit. fast från Js mobil för min dog.. hehe. Men jag tänker inte gå in på ämnet för det blir för lång, och missförstånd kan uppkomma. haha. sjukt kul iallafall.
Nej, nu ska jag chatta och äta snart. Är lite hungrig. hittade inget i stan iallafall. synd.

Kommentarer
Vickan sa:

Det är en artist :P

2008-10-15 / 20:54:05 / http://andrenens.blogg.se/
Cissi sa:

Åh, vilken häftig header! =)

2008-10-16 / 13:10:42 / http://ccissy.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback