Stinsen

Datum: 2008-10-19 Klockan: 18:05:03
Shoppat massor idag, för typ 500, okej, inte så mycket kanske, men för en som brukar vara snål såå! Men mamma ska betalar lite på vintergrejerna eftersom jag inte köper någon vinterjacka iår.. ^^
Men jag fotar imorn, när det är bra ljus (:
Jag hade iallafall jätteskoj med vickan, fast det tog typ två timmar att komma hem! För bussen var försenat så vi missade bussen och allt tog tid. Men hem kom vi och det var ju bra.
Ska laga lite mat med pappa nu, och sen göra so. Men två bilder till hinner jag visa!

 
                     nudlarforlife ^^                                Ett hjul på vägen till johanna :)


Kommentarer
Norrmalm.blogg.se sa:

Var med och tävla om en tandblekningspenna i bloggen: www.norrrmalm.blogg.se



Lycka till och ha en trevlig kväll!

2008-10-19 / 20:04:11 / http://norrmalm.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback