Tjejkväll

Datum: 2008-10-11 Klockan: 10:08:32
Hejsan! Simhallen igår var ju typ världsarolig, vickan skulle livrädda mig och jag höll på att dö av skratt istället.. haha. Man kan inte återberätta allt som ni säkert förstår men det var flumm på högsta grad.. och allt var typ kul! :D

Sen kom de hit, efter att de ätit vilket var vid typ åtta.. haha. Och vi lookade på filmen Hairspray som förövrigt var riktigt bra, men inte bättre än High School Musical. Vi skulle kollat på Pirates of the caribbean.. Jag är typ den ända i hela världen som inte sett hela. har bara sätt snuttar vilket är tråkigt. Måste ju se den! Men det hann vi inte igår.. Aja, kvällen varade till ca halv tolv och då efter ca fyra timmars badande så är man inte den piggaste ska jag säga..

Usch, jag var jättesvettig när jag vaknade och rätt trött, och ett bevis på trötthet är detta:



Är man trött när man undrar varför flingorna i skålen inte ramlar ut..?

Kommentarer
Lovisi sa:

Haha, ja DET kan man kalla trötthet! xD

2008-10-11 / 11:35:53
Flisan sa:

Tack för omtanken <3 Jag ska gråta ut ordentligt. Ni kanske tycker att jag överdriver, för der var ju inte ens minhund. Men jag älskade henne otroligt mycket ändå. Ska skriva ut någon fin bild på henne och sätta upp på väggen eller någon annan stans.



Tack igen, kramar! <3

2008-10-11 / 14:48:56

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback