Tjockat mig

Datum: 2008-10-30 Klockan: 18:58:55
Tjänare alla!
Har varit på fika hos mormor och morfar. Ätit kakor, maffiga bullar och man blir ju grymt  mätt! Men det var ett tag sen. Har även ätit middag och tränat mina talanger till videoblogg. Men vi får se hur det blir med den sistnämnda grejen..
Skulle det vara skoj med lite videoblogg?

Är lite ruggig. Inte det bästa vädret direkt.. Men jag hade tänkt ta ett litet bad, i badkar då.. lite kallt annars kanske!?
Ska bli najs! Jag säger väldigt mycket "najs" nuförtiden. Kanske inte syns så mycket i mina inlägg men i både prat och sms :P haha.
Hoppas jag kan fixa min design på bloggen imorn. Har en idé jag tror blir bra!
Nej, nu ska jag fåfänga mig framför spegeln och sen bada tror jag. Haha.
Pussar

Kommentarer
Lovisa sa:

JAA! Jag tycker att det skulle vara jättekul med videoblogg! :D

Designen blir säkert jättesnygg! ;)

2008-10-30 / 19:31:03

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback