Stop!

Datum: 2008-10-27 Klockan: 09:18:35
Hej! Jag ska snart gå och sova igen.. hehe. eller lyssna på harry potter och dra mig.. NAJS.. eller inte för jag måste gå upp för jag ska Vickan hennes vovsingar vid elva :P hehe.
Men jag skrev ett inlägg igår, eller jag skulle nästan publicera det. Efter  nån minut. Men då BANG dog datorn... det var en stor dammpropp i fläkten så datorn dog.. men jag kan visa vad jag skrev igår. Fast detta är idag nu!


Idag..
..ska jag fota! Ska fota mina söta vänner  Vickan och Louise! Ska även fota Louise lillasyster! :D
Ska bli suuuuperduuuuperskojj! : D : D
Jag ska även be någon fota mig, har köpt ny tröja och min halsduk MÅSTE fotas nuuuu! Annars kan jag fota migsjälv ju.. haha. Jag gillar att vara bakom kameran. eller vara framför kameran Utan någon bakom :P då har jag svårt att vara seriös. men jag är ju inte alltid det :P haha :P

Men jag har en assistent! Och som får hjälpa till som sminkör.. eller sminkös :P
Min fina lilla kusin Johanna!




Det var typ detta. Orkar inte ladda upp några bilder som även det var planerat. Hehe.
Önska mig lycka till och det kommer nog inte bli så jättemycket blogg..
PUSS

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback