Top model y popicorna

Datum: 2008-10-03 Klockan: 20:43:07


Nu ska jag och johannisen ta och kolla på top model säsong sex. Utan översättning, men vi är ju smarta så det går nog ändå, haha. Det är oftast lättare än man tror, oftast, haha.

Kommer nog inte bli så mycket blogg idag. kanske nåt inlägg mer, men vi kommer nog vara upptagna. haha.
Aja, vi har inte alla avsnitt i top model, men ca fyra. så vi har nog att titta i en stund.
Solong!
kom ihåg, bilden är min och skyddad av upphovsrättslagen eller vad man nu säger. haha, min är den iallafall!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback