Viktoria och Lipton!

Datum: 2008-10-28 Klockan: 21:39:40


Vickan och rottiskillen Lipton.

Har fixat tre bilder på en timme. Jag är lite seg efter natten och att jag varit gående i stan idag :P. Hittade tyvärr inget i stan, men det kommer fler chanser, haha :P.

Men inatt kommer jag iallafall somna tidigt och snabbt. Haha, ska bli skönt med sömn. Imorn ska jag verkligen ha en slappardag tror jag.
Ska fota, blogga, fixa bilder och bara ta det lugnt. Ska nog ta en sväng med Alva och Gunnar om de kan imorn. Jag får se vad som händer helt enkelt. Men jag ska inte anstränga mig direkt, haha :P

PUSSAR


Kommentarer
Hilal sa:

Noo, dom är såå söta!:D

2008-11-02 / 10:56:19 / http://hilals.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback