Bäääd.

Datum: 2008-09-03 Klockan: 19:47:54
Dålig uppdatering idag.. usch på mig! :( men jag ska blogga så mycket jag kan ikväll. Har lite bilder att ladda upp å så.. :) hoppas ni kommer gilla dem.
Min dag i små ord: tre lektioner, håltimme, spöregn, dyngsur, bauhaus, skratt, pasta, moses, skräck

Ganska mycket, detdär med skräck är att moses "kastade" (välte med flit) sig ner från ett träd, men jag lyckades fånga dåren.. haha, har umgåtts med Johanna hela dagen lång. och mycket med vickan oxå. skojjskojj! Nej, ska kolla igenom så jag har massa fina bilder till min älskade blogg! ska röja lite oxå i rummet enligt mamma.. buhu!

Jag har en bild på dåren men rund oskärpa. lovely. synd bara att grannhuset kom med. Inte proffsig bild i ljus och så, but i like it!


Kommentarer
Vickan sa:

Haha sööta lilla dåre! Hälsa honom med en gurka från mig ;) Hahaha

2008-09-03 / 20:51:26 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback