Big questions!

Datum: 2008-09-18 Klockan: 16:33:05
Ska jag börja fota i RAW-format?
Tar mer plats, men blir betydligt snyggare om man redigerar osv.

Ska jag skriva många tråkiga små inlägg eller få och väl planerade?
Allså, massa små inlägg, som typ handlar om min vardag. Eller ganska få men med bilder och lite så, men såklart kommer jag inte kunna låta bli att prata om min vardag heller! That's me.. hehe

Svara gärna!!  ;D


(bilden har inget med texten att göra, men den är en redigerad RAW-bild..)

Kommentarer
Flisan sa:

Härlig bild och tack för kommentaren!

Jobbigt med ont i käken :( och eran tid var ju jättebra när ni gick. Och jag är i alla fall nöjd med tiden som vi fick, L och jag. Men det är bara såå irriterande att ha Erik bakom och framför och bakom och framför hela tiden. Han gick jum och kutade, gick och kutate. Ja du fattar :P

Och sen precis på slutet sprang han om oss. Såå irriterande! x)



ojojoj detta blev en väldigt lång kommentar, men den kanske uppskattas ändå! ^^



pussar och kramar! <3

2008-09-18 / 16:40:26
Johanna sa:

det med inlägg vet inte jag.. haha, men du kan ju variera med RAW-bilder å JPEG-bilder... :P det är ju vad du tkr ser snyggast ut!! ;)

2008-09-18 / 17:57:15 / http://eljs.blogg.se/
T H E R R E fotoblogg sa:

Jag måste faktiskt prova med RAW, men jag kör Paint Shop Pro, inte Photoshop så jag vet inte hur det fungerar..

2008-09-19 / 06:06:42 / http://therre.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback