Dagens planer

Datum: 2008-09-20 Klockan: 10:42:09


Detta är min planering för dagen. Och jag längtar till shoppingen mycket! haha, min mamma och hennes mamma ska oxå med! Men det tog för stor plats att skriva. hahaa :P

Och fick nu reda på att basketmatchen som mina vänner ska spela börjar halv ett, jag trodde den började halv tolv så nu ska jag väl hinna! haha.
Men man kasnke ska gå in på simhallen innan och köpa mig en stor hotsnacks.. haha.. Men om jag ändå ska hinna måste jag nog sätta igång nu! hihi

Som det står, vad ska ni göra denna lördag? :)

Kommentarer
Johanna sa:

vara med dig? hahahahahaa

2008-09-20 / 10:43:35 / http://eljs.blogg.se/
Freddy sa:

Vilken häftig header du har :)

2008-09-20 / 20:32:14 / http://crapfreds.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback