Fel!

Datum: 2008-09-08 Klockan: 08:41:24
Jag har råkat dra dendär kanten längst ner på nåt konstigt sett. Och nu vill den inte tillbaka. Det ser för närvarande ut såhär



Hur gör jag för att få tillbaka den där nere?? :S JAG LYCKADES!! :D



Dagen har börjat bra, ingen stress, hittils.. ska snart göra mig klar. ska inte gå förrns om 25 min, det kallar jag NAAAJS! Slutar sent idag, tjugo i fyra, och då ska jag hem och äta, och sen ta bussen som går 16.50 från närmaste hållplats så jag ska gå ca 20 i, så jag Kanske hinner med ett inlägg. Jag hoppas det iallafall.

Usch, vi ska springa, eller jogga, på idrotten idag. Jag är inte så förtjust i att jogga om vi säger så.. ehhe.. Ni får ta och önska mig lycka till! :D

Och angående domännamnet så är det att typ så att alla säger att jag ska iallafall vänta, och ha kvar. Såå, jag väntar :)
Nej, nu måste jag gå för att hinna. Och usch, ikväll måste jag måla på nytt nagellack. Har inget nu, och jag gillar det inte. Händerna ser så bleka ut på mig då, nej, jag älskar mitt nagellack. Nummer 003 i depens serie.
Ha en bäst dag!! Kram! /Stina

Kommentarer
♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år] sa:

haha okej ;D

Ja det förstår jag! :)

2008-09-08 / 10:10:03 / http://jyees89.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback