Fotokurs

Datum: 2008-09-14 Klockan: 11:36:11
Ska in på fotokurs i stan idag. Jag tror jag kan det mesta som det ska handla om med det är ju gratis. Man kanske kan kika in i nån affär oxå.. haha. Behöver koftor.

Har förresten hittat mina leggings. Och de låg på ett konstigt ställe.. i min datorväska! Ringen i garderoben och leggingsarna i datorväskan. hur lyckas jag? haha

jag hinner förhoppningsvis blogga en gång till innan vi åker. men ikväll har jag nog lite stadsbilder att visa :) förhoppningsvis.
Har inte bloggat så mycket nu på sista tiden. Men denna vecka har jag inte varit hemma många timmar känns det som. Kommer hem vid fyra och sen är det ju middag och så kanske jag ska till friskis eller saxofon, så jag kommer inte vara lika aktiv som jag brukar, tyvärr.. men man hinner inte alltid det man vill. Och det är väl bara att acceptera!
Jag ska visa bilderna som jag tog på min vän Viktoria häromdagen. Ska bara kolla igenom dem lite bättre.

Ska nu till ica med Nicole, ska lämna tillbaka en film som mamma och pappa hyrde igår. Solong!

Kommentarer
Flisan sa:

Haså kul på kursen! Hoppas dulär dig någontign nytt i alla fall. ^^



pusspuss!

2008-09-14 / 15:54:11
MATILDA sa:

svar: neje, inte behöver du vara ''känd'' inte, de är bara att kämpa på tjejen :)

2008-09-14 / 16:46:30 / http://matildahammar.blogg.se/
Oskar sa:

Haha, tack så mycket!

2008-09-14 / 18:48:06 / http://thephotodiary.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback