Fullt upp

Datum: 2008-09-06 Klockan: 12:57:32
Idag har jag fyllt upp! Först ut med Alva, vickan och Siri! (alva och siri är hundar, vickan är en jättego tjej) Sen till kusin johanna (som oxå är jättego) och vi ska måla hennes Tokio Hotel- logga på väggen. Hon har ritat konturerna med blyetsch (stavning, haha) och så ska hon fotas av moi!
Men allså, jag måste ta mig tid till bloggen nån dag! Det är ju så tråkigt med bara massa text! Och nu måste jag gå till på köpet för att hinna till Vickan!
Massa kramar!

Kommentarer
Vickan sa:

du är oxå jättegoo! =)

2008-09-06 / 13:12:59 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback