Gooday!

Datum: 2008-09-05 Klockan: 15:56:38
Haft en riktigt bra dag! Har ni? :)
Jag hinner inte skriva så mycket, för jag ska se top model finalen. Jag älskar verkligen det programmet. Detta är gamla avsnitt men jag har inte sett dem.. haha! Den nionde börjar nya. Spääännade! Nån annan som gillar top model.

Ska även se Mamma Mia med mami y papi idag. Har inte gjort det men har hört att den är riktigt bra. Ska försöka hinna med ett inlägg till innan men min mamma tycker att jag borde städa. Eller, kräver. Haha, så det blir nästa punkt. Gjorde bara matte igår. men tillslut flöt det på! jiiiiha!
Har en riktigt bra dag. Vill verkligen bara ututut och fota, men vädret och tiden tillåter mig inte, tyvärr.

Nej, nu ska jag kila. Du får gärna berätta vad du gjort idag. Ska svara på några trevliga kommentarer sen oxå, och kolla min bloggkoll. But it is no time for that now! (blev det rätt?)

Kommentarer
Flisan sa:

Jaa, mamma mia är bra! Jaggillar faktiskt abbas låtar...

Haha häftig bild förresten och jag tycker också om Top Model! Bara det att jag aldrig kommer på vilka tider och dagar det går på TV :P



puss! <3

2008-09-05 / 19:11:52

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback