Håltimme! :D

Datum: 2008-09-12 Klockan: 13:07:49
Har håltimme, men ska snart tillbaka till skolan, haha. Har nyss fotat vickan, älskar ljuset! vickan gillar att bli fotad, så vi är varandras försökskaniner har jag kommit på. Jag fotar henne, hon tränar modellgrej och jag tränar foto. två flugor i en smäll! ;D

Fast vi måste nog ta och ge oss iväg till skolan nu, man vill ju inte komma för sent! Har NO och sen ska jag hem och iväg till huvudstaden. Jag hoppas jag hittar massor, har nog pengar så det räcker. haha :P
Solong! pussar

Kommentarer
Vickan sa:

Tack Stina XD (för försökskaninen)

2008-09-12 / 16:27:12 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback