Kall

Datum: 2008-09-15 Klockan: 19:36:27
Usch! Jag fryser så! Jag ska nog försöka hinna med att bada ikväll. Har engelskaprov imorgon så jag ska repetera oxå, men jag tror att jag kan det mesta!  Hehe, jag började skriva detta inlägg för över en timme sen men sen gick jag ner å åt.. haha!

Har iallafall varit hur glad och skrattig/flummig idag som helst! Vurpade twice på gympan. Och har låtit helt sjukt.. haha, det är roligt när det är så. Fast nu känner jag mig inte lika glad längre. Men aja, ska nog ta och bada så att jag lugnar nerverna och inte tänker på skolan för ett ögonblick!



Kommentarer
Johanna sa:

haha ja fattar inte bilden.. :P ja ser nämligen ett takfönster, en spegel å tavlor och en ram.. e de meningen kanske?? :P

2008-09-15 / 21:35:59 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback