Kärlek..

Datum: 2008-09-23 Klockan: 17:31:12
Jag vill ha en AF-S Nikkor 50mm f/1,4

Den finns, för ca 3000, fast den säljs inte än. Men den har kommit i USA, och finns på Nikon.se.. jag är kär. Jag typ halvt skakar när jag tänker på det. Blir så full av objektivlängtan som aldrig förr!

Skoldagen var helt okej, ett prov, en diagnos och orientering.. Hoppas provet gick bra.. aja, det märker jag väl!
Ska nu iväg på saxofon, men ska möta Linnéa om en kvart, jag ska snart göra mig iordning. Jag kommer typ alltid för sent.. SNARK på mig. Stackars Linnéa, haha!

I svenskan så ska man redovisa om nåt ämne, tills idag hade jag planerat att berätta om Jugoslavien och kriget där. Men vet ni? Jag har kommit på Bästa grejen. Hippies! Kommer bli toppen! haha, jag gillar hippies och de, snälla och som ser posetivt på det mesta. En negativ sak är att de ser posetivt på droger oxå.. och det gör inte jag direkt! xP

Nej, nu ska jag nog ta och göra mig klar, men lägger in en bild på min kära barndomsvän Linnéa! Bilden är från i söndags ;)




Kommentarer
Johanna sa:

Du måste skicka den där roliga bilden som ja skulle bli "frisk" av:P

2008-09-23 / 17:38:43 / http://eljs.blogg.se/
Linnéa sa:

haha så fin bild på mig :P

2008-09-24 / 13:54:48 / http://alw.blogg.se/
Flisan sa:

Haha linneeaaa! ;D<3



Stina, jag fattar verkligen ingenting om dom dära oobjektiven... vad är det för någonting som man kan göra med det objektivet då? Jag menar... långzom (om det finns) motljusgrejs eller ja, du kanakse fattar :P



hade bäst puss <3

2008-09-24 / 15:34:48

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback