Kram!

Datum: 2008-09-09 Klockan: 19:48:53


Modell: Viktoria
Fotograf: Jag

Blev inte så lyckad redigering, måste lätta upp ljuset lite, men den förra bilden vart det bättre resultat!
Ska nu bänka mig framför soffan och kolla på nya säsongen av top model! :D (säsong 10 för dig som inte är insatt). Ska bli kul, älskar top model, jaa, mest fotandet, sminkningen, vinklarna men även modellerna, oftast. Lite tjejigt program skulle jag tro, haha. Hur många killar tittar på top model?

Laddar senare upp en bild på kusses th-logga! För jag hinner inte nu skulle jag tro. Ha det bäst! kramar

ps. visst har mina två senaste rubriker varit fyndiga.. xD. ds

Blev lite konstig redigering, men försöker fixa det senare. Men ni får se bilden iallafall!  :D, snällt va?? :)

Kommentarer
Jennifer och Linnéa sa:

Vilken härlig header du har!=)

2008-09-09 / 19:56:07 / http://sweetnothing.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback