Orientering

Datum: 2008-09-29 Klockan: 08:29:36
Jahapp, då var det skola igen.. fast bara klassinfo och matte för sen är det orientering. Jag ska springa själv skulle jag tro. Men kanske möter upp nån inne i skogen haha, mitt lokalsinne är inte bra om vi säger så men jag kan iallafall läsa en karta, problemet är bara att jag brukar ha kartan åt fel håll.. men aja. Let's try!

Har kelat med mosesgubben hela morgonen, kan lägga upp en bild på grabben när han sträcker ut sig. Den sötnosen.





Är han inte söööt?? :)
Men han har blivit stooor!

Kommentarer
T H E R R E fotoblogg sa:

Ja, vilken gosis!

2008-09-29 / 08:36:54 / http://therre.blogg.se/
rebecka sa:

imponerande!

2008-09-29 / 08:42:55 / http://personlikt.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback