Piano.

Datum: 2008-09-18 Klockan: 21:12:36



Starka konstraster, me like! Denna bild kommer nog redigeras på flera sett, men visas då :)

ååh, i love top model. Haha, jag får alltid en massa idéer. Och vet ni vad det bästa är? Jag har världens bästa kompisar som vill bli fotade! :D:D
Vill man bli nåt är det ju bara att träna träna träna. Right?
Men tyvärr är ju inte fotograf det mest välbetalda jobbet. men tänk, som i top model. Där har det världsberömda fotografer med, som är svinrika säkert! Jag vill vara!!..
Haha, jag får se vart ödet för mig, haha :P

Ska ta och hoppa in i duschen nu, jag läser fototidningar samtidigt.. :O haha

Juste! Har glömt att berätta om vad Moses gjorde igår! Berättas imorn!

kyssar!


Kommentarer
Perra sa:

Sv: Jag har specialmenstabletter som jag tar (a)

2008-09-18 / 21:49:01 / http://typperra.blogg.se/
T H E R R E fotoblogg sa:

Jag älskar också att se TM, både fotograferna och modellerna är så duktiga!

2008-09-19 / 06:08:42 / http://therre.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback