Saxofoon

Datum: 2008-09-16 Klockan: 17:25:20
Hejsan! Har nyss tittat lite på tv. Top Model 4, har inte följt den och den var inte så jättebra tycker jag, men alltid något. Ska om några minuter, ca tio, gåhem iväg till saxofonen med Linnéa, skojjsigt! Och vi får stjutts av moma! Naajs!

Skoldagen har varit rätt bra, fast vi körde intervall på gympan och den var det tråkigaste, jag får ont i öronen av att springa, skitskummt! jaja, det gör inte ont nu, så!
Och en annan konstig sak med skolan, obs! posetiv, är att NO typ har blivit mitt favvoämne! :S Innan var det totaly Hate it! men nu har jag bytt till en annan grupp som kallas "fördjupningsgruppen" och det är skitskojj! Jag kan koncentrera mig, och jag FATTAR! Det gjorde jag aldrig förr. Men detta är iallafall konstigt..
Vad är ditt favvo/hatämne?
Nu ska jag nog gå och göra mig iordning, men tänkte visa en hastig bild (dock tagen idag) på mina nya favvojeans! Ni får nog se dem fler gånger i Dagens Outfit! :D
kramkalas



ps, jag brukar inte ha linne instoppat, men man ser jeansen bätte då ;)

Kommentarer
Robin sa:

Snyggt :P

2008-09-16 / 21:48:43 / http://robinakyol.blogg.se/
T H E R R E fotoblogg sa:

Top Model är alltid bra! Jag fattar egentligen inte varför JAG gillar det, jag skiter i allt vad mode heter. Haha :P

2008-09-17 / 06:03:52 / http://therre.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback