Sjuk?

Datum: 2008-09-02 Klockan: 07:14:26
Känner mig sjuk, har inte feber, men jättesnorig och ont i huvudet och kroppen. Ska försöka gå till skolan iallafall.. Hoppas jag.
Vill inte äta egentligen, men jag har ätit ett rostad macka och  håller på med en banan.

Kunde inte andas när jag vaknade imorse. SÅ jag tog näsdroppar. Det är inte så bra för mig för jag kan lätt bli så att istället för att "rensa" så packar den på, jag ska gå och köra nosebody idag.

På gympan idag hade vi egentligen nån springgrej men mamma sa att hon ska skriva en lapp till läraren om att jag inte ska vara med. jag vill få det överstökat.. men om jag springer idag kommer jag att bli jättejättesjuk, och det vill jag ju inte.

Jag bloggar om jag stannar hemma, annars får ni höra av mig senare.
ha det bäst, och hoppas ni är friska! kram

Kommentarer
Alexandra sa:

cool header du gjort :P

2008-09-02 / 10:38:02 / http://lawinborg.blogg.se/
S a r a sa:

Tråkigt att vara sjuk :(

2008-09-02 / 11:31:03 / http://saaramarklund.blogg.se/
Emma sa:

Snubblade in här och vill bara lämna lite fotspår :)

2008-09-02 / 12:25:01 / http://emmacandell.blogspot.com/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback