Something wrong

Datum: 2008-09-08 Klockan: 19:45:35
Jag kan inte kommentera andras bloggar. eller det går typ i ett fall av tio vilket är irriterande..
Orkestern idag var inte rolig. Det har blivit mycket sämre. Och det är  en person där som jag inte klara av, och så var jag väl trött oxå och det gör inte saken bättre. Nej, jag gillar inte att klaga på folk, eller snacka skit för den delen. Så, han får vara som han är, han är bara inte min typ. Och jag får se hur jag ska göra med orkestern..

Kvällen ska spenderas med läxläsning. Och så ska jag ladda in lite mjusic på min lilla mp3a så ska jag ha med mig den to school imorn. Det blir en härlig blandning av Vapnet och Amy Macdonald och lite annat smått och gott :) Om jag får det att funka vill säga.. hehe. Vilket det inte vill nu! Att det aldrig ska gå..
Jag är inte den som ger mig så snart blir det synd om min mp3, haha, skojja bara :P

Nej, nu ska jag fixa det jag ska! Bloggar nog en gång till sen ;)


Kommentarer
Johanna sa:

jag kan inte heller.. elr om denna kommentar kommer me kan ja kommentera :P hahaha

2008-09-08 / 19:52:08 / http://eljs.blogg.se/
Johanna sa:

Sv: tackar :) 'ler' :P

2008-09-08 / 21:15:44 / http://eljs.blogg.se/
Malin sa:

Hej!



Nu tävlar jag ut 3 stycken ögonskuggor i min blogg, var med och tävla du med =)

2008-09-08 / 21:28:53 / http://malinnestor.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback