africa

Datum: 2009-01-02 Klockan: 19:19:57
Ikea.. bästa shoppingstället ju! Köpte lampa till mamma, de kostade 100 fast de kostat över 1000 kr! De var nämligen 90% rabatt på alla julgrejer, hur grymt är inte det?!
Köpte lite ramar, färg och penslar. Letade galgar, men det blev förlust. Johanna har filmbevis. Vi gjorde grym film om jakten på personal hahaha!
Kan visa det sen nån gång. De ska bara in på datorn och dutuben.

Ska åka och köpa min ipoddare nån dag. Men har börjat fundera på om jag ska köpa en blå.. beslutsångest, nejdå..
Har hittat ett par snygga wesc hörlurar oxå, bongo kallas de. Sjukligt snygga, ska kanske ta och bli mina.
Omdesign på bloggen ska oxå ske, frågan är bara hur den ska bli.. Vill inte ha som alla andra så jag får ta och klura lite, men jag fick nyss en snilleblixt, men det är hemlis (precis så heter de efterlängtade galgarna).
Det blir kanske tillochmed en ny blogg. Jag är ju riktigt hemlighetsfull nu! Ska rådfråga med kusin

Nu är det käk!

Kommentarer
Lovisa sa:

Jaa, okej jag lutar nog faktiskt lite mer åt det hållet, med ny start och så. =)

Men vad menar du med spara koderna? Bara kopiera och sätta in i word eller så? :P

<3

2009-01-02 / 20:24:10
Lovisa sa:

Haha okej då göra jag så då, och smart smäller det...:O

2009-01-02 / 20:38:02

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback