girl's just wanna have fun

Datum: 2009-01-04 Klockan: 19:46:50
Tjallå!
Hjälp miss noja i cafét idag, kul! iallafall när det kom kunder, annars lite segt. Om man inte är hästintresserad som nojis är!
Håller på med nya designen, gör nog den finito imorn. Har valt ut penslar nu, tar ju en evig tid om man inte är supersäker på vad man är ute efter, färger bestäms imorn, eller, färgkoderna, och nu textstil. Det står mellan typ 2-3 stycken, hittils!

Haha, låten i rubriken, den förknippar jag med förra julen, och noja då. Den finns på hennes rayman som vi körde. Klarade hela! Woho på oss. Men den finns på spinningpasset på friskis och nu bland min musik. Lääängtar tills jag har min ipoddare.. IIH!

Sett ett par galet snygga tygskor i hm-katalogen. De skriker typ STINA! KÖP OSS, WE LOVE YOU. typ allså!

(bild från hms hemsida)

Älskar färgen, modellen och hela alltet. Undra om de är lite underbara i verkligheten, man kan ju hoppas!
129:- är ju najsprajs oxå!
Jag vill träffa nåån! Flumma av mig.. Men jag får väl sitta och leta textstilar istället, kul!..


Kommentarer
Vickan sa:

Hahaha, samma här jag har världens tråkigaste!

Snygga skor! ;D Finns dom i flera färger?

2009-01-04 / 20:56:43 / http://andrenens.blogg.se/
Smsa Låna sa:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 / 06:26:09 / http://smsalåna.nu

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback