Kladdig kaka

Datum: 2008-05-13 Klockan: 21:16:44
Kom just hem från en liten visit från Johanna, var där och åt kladdkaka, MUMS, och mapa hämtade nåt bord..
Spinningen gick alldelses utmäkt, blundade typ hela tiden, har kommit fram till att jag tycker det är skönare.
Haha, juste, när jag å Nicole cyklade dit så åkte hennes väska in i cykelhjulet hela tiden så de lät som om Nicole ta värsta brakarna!! Haha, jag höll på att skratta ihjäl mig..

Och vet ni vad? Man fick en gratis dricka på friskis, god vad den oxå!
Nu måste jag jumpa in i duschen, börjar tidigt imorn, 08.10 så det blir inge morgoninlägg men de har ju vart flera stycken idag! Och imorn tänkte jag köra en Dagens åsikt, vad tror ni om det?

Sov sött och dröm inga mardrömmar för det är inte roligt! Ni får en lite mer mystisk bild som ni kan gotta er i innan ni slumrar, ni har sett den förr men inte med denna bakgrund. KRAMKRAMKRAM

image116

Och glöm inte tävlingen som avslutas imorn!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback